
سلام چطور متورین خب خبر اینکه فردا ۶.۵صبح قراره برم اتاق عمل و یه عمل در پیش دارم . می خواستم شلم شومبا اپلود کنم و حتی پست دیگه ای ولی خب راستش دستم به نوشتن نرفت ولی زود باز میگردمو پست اپلود میکنم . کلی پروژه و تمرین ریخته تو دست و بالم امشبم حتی جا اینکه بخوابم می خوام به یه بخشی از تمرینا برسم البته خب از عصر یهو یه خواب عمیق دوساعته رفتم و واسه اونم هست که خوابم نمیبره . پ ن : می دونی نمیدونم باید چکار کنم منی که همیشه درحال گند زدنم پ ن : اهنگ جدیدی که میشه گ...
ادامه مطلب