سلااام حال و احوالتون چوطوره
۱- فک کنم باز باید مطالبو یجا یادداشت کنم که یهو از ذهنم نپرن
۲- شبی نشستم صحنه زنی رو دیدم و خب مورد پسند واقع شد
۳- دیروز تو مترو حامل یه سوتیه بد بودم یعنی خیلییی بدا فقط سعی کردم زود جمش کنم و نمیدونم اصن کسی فهمید یا نه دیگه اینم شانس مایه اخه بگو پسر این شانسه تو داری شلم شومبا 3...
ما را در سایت شلم شومبا 3 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80