سلااام شبتون بخیر اقا من چون سابقه شکستگی داشتم و داستان شده بود پس خواستم حتما همون جراح ببینه دستمو ، رفتم سوابقو نگاه کرد گفت کلا ادم دعوا هستیاا انگشت میشکنی میای اینجا...