سلااام شبتون بخیر
اقا من چون سابقه شکستگی داشتم و داستان شده بود پس خواستم حتما همون جراح ببینه دستمو ، رفتم سوابقو نگاه کرد گفت کلا ادم دعوا هستیاا انگشت میشکنی میای اینجا شلم شومبا 3...
ما را در سایت شلم شومبا 3 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 16:33