چرا همه رفت و بودناشونو میزارن واسه پاییز چرا پاییز هیشکی بر نمی گرده ...
*** هنوز وباتونو سر نزدم ببخشید ، خیلی یوهو اپ کردم اصلا قرار نبود با این اپ کنم قرار بود از این روزا بنویسم ، ولی خب برا همون چند دیقه قدم زدن توی این بارون پاییزی بدون ترس از خیس شدن ، این دل گرفتگی های این چند وقتم و یهو شوک شدن از رفتن دخترک بی نام اینجوری اپ شد
پ ن : پاییز خوشکل ترین فصله ولی دلگیره قبول دارین ! ( وی پس از گوش دادن به ابی و معین هنندزفری به گوش به رادیو چهرازی گوش میدهد و دلش همچنان بسی گرفته )
ما را در سایت شلم شومبا 3 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90